Kategorie
- Activate! (5)
- AI TEACH (4)
- BEYOND SCHOOL (3)
- FLASH-RET (6)
- Green Agripreneurs of Future (2)
- Konkurs (1)
- LEARN ENGLISH THROUGH SIGNS (4)
- Living Books in Schools (4)
- Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 (1)
- Nasze Sukcesy (13)
- Projekty (2)
- Smart Kids (3)
- STORIAS (3)
- Strengthening Anti-Bullying Efforts (3)
- Together in diversity (7)
- Wydarzenia (285)
- Your Voice Will Be Heard (1)
Archiwum
- luty 2025 (2)
- styczeń 2025 (6)
- grudzień 2024 (2)
- listopad 2024 (6)
- październik 2024 (6)
- wrzesień 2024 (4)
- sierpień 2024 (1)
- lipiec 2024 (1)
- czerwiec 2024 (1)
- maj 2024 (2)
- kwiecień 2024 (3)
- marzec 2024 (8)
- luty 2024 (4)
- styczeń 2024 (2)
- grudzień 2023 (3)
- listopad 2023 (3)
- październik 2023 (3)
- wrzesień 2023 (3)
- czerwiec 2023 (4)
- maj 2023 (2)
- kwiecień 2023 (3)
- wrzesień 2022 (3)
- sierpień 2022 (3)
- kwiecień 2022 (2)
- styczeń 2022 (1)
- grudzień 2021 (1)
- wrzesień 2021 (1)
- kwiecień 2021 (1)
- marzec 2021 (1)
- styczeń 2021 (1)
- listopad 2020 (2)
- czerwiec 2020 (2)
- maj 2020 (1)
- kwiecień 2020 (2)
- luty 2020 (5)
- listopad 2019 (2)
- październik 2019 (2)
- wrzesień 2019 (4)
- sierpień 2019 (1)
- czerwiec 2019 (3)
- maj 2019 (2)
- kwiecień 2019 (6)
- marzec 2019 (5)
- styczeń 2019 (5)
- grudzień 2018 (2)
- listopad 2018 (2)
- październik 2018 (3)
- wrzesień 2018 (2)
- sierpień 2018 (1)
- czerwiec 2018 (3)
- maj 2018 (2)
- kwiecień 2018 (3)
- marzec 2018 (6)
- luty 2018 (1)
- styczeń 2018 (5)
- grudzień 2017 (2)
- listopad 2017 (2)
- październik 2017 (5)
- wrzesień 2017 (5)
- sierpień 2017 (1)
- maj 2017 (3)
- kwiecień 2017 (1)
- marzec 2017 (4)
- luty 2017 (1)
- styczeń 2017 (6)
- grudzień 2016 (8)
- listopad 2016 (4)
- październik 2016 (6)
- wrzesień 2016 (3)
- sierpień 2016 (2)
- czerwiec 2016 (4)
- maj 2016 (2)
- kwiecień 2016 (9)
- marzec 2016 (2)
- luty 2016 (3)
- styczeń 2016 (3)
- grudzień 2015 (6)
- listopad 2015 (4)
- październik 2015 (5)
- wrzesień 2015 (11)
- sierpień 2015 (1)
- lipiec 2015 (1)
- czerwiec 2015 (5)
- maj 2015 (11)
- kwiecień 2015 (9)
- marzec 2015 (4)
- luty 2015 (7)
- styczeń 2015 (4)
- grudzień 2014 (3)
- listopad 2014 (9)
- październik 2014 (11)
- wrzesień 2014 (3)
- styczeń 2014 (2)
- czerwiec 201 (1)
FLASH RET – ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE!
Drodzy przyjaciele, Sezon świąteczny już nadszedł i nie mogliśmy go przepuścić bez przesłania najserdeczniejszych życzeń Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! Dostawa Świętego Mikołaja jest nieco opóźniona, ponieważ zbiega się to z zakończeniem naszej niesamowitej...
Osiągnięcia i refleksje: Podsumowanie projektu FLASH-RET
Czas leci! Po 16 miesiącach pracy, nauki i współpracy z przyjemnością dzielimy się wynikami projektu FLASH-RET. Ta inicjatywa Erasmus+ połączyła Asociación Aprendizaje Activo (Hiszpania), Gheorghe Asachi Technical College (Rumunia) i Łódź International School (Polska) w...
Podręcznik na temat korzystania z fiszek w klasie jest już dostępny!
Z radością informujemy o publikacji podręcznika na temat wykorzystania fiszek w klasie w ramach projektu FLASH-RET! Ten podręcznik służy jako kompleksowy przewodnik dla nauczycieli, jak zintegrować fiszki w klasie, aby zwiększyć zaangażowanie, retencję i interaktywną...
ERASMUS DAYS Z FLASH-RET
Dołącz do nas na wydarzeniu online FLASH-RET, które odbędzie się 17 października o godzinie 17:00 (czasu CET) Cieszymy się, że możemy zaprosić rodziny, uczniów, nauczycieli i wszystkich interesariuszy edukacyjnych na oficjalne wydarzenie projektu Erasmus+ "Efektywne...
Szkolenia i pilotaże w ramach projektu FLASH-RET w szkołach krajów partnerskich już za nami!
Sesje te miały na celu promowanie aktywnego uczenia się poprzez integrację strategii opartych na dowodach w klasie. Nauczyciele nauczyli się, jak korzystać z technologii, takich jak Quizlet, do tworzenia interaktywnych fiszek, które odnoszą się do...
FLASH-RET
Ćwiczenia z wykorzystaniem kart obrazkowych flashcards/fiszek do skutecznego wyszukiwania informacji. Czy słyszałeś o ćwiczeniach polegających na przypominaniu wiedzy? Ćwiczeniach utrwalających? Ćwiczenia utrwalające to skuteczna strategia uczenia się, szeroko wspierana przez badania naukowe, która koncentruje się...